Maandbrief maart

Beste ouders,

Hierbij de maandbrief van deze maand maart. De maand waarin we ook op weg zijn naar Pasen. In de maandbrief staat beschreven wat we de komende maand allemaal gaan doen en wat er gebeurt in en om onze school.

Wilt u nog denken om het instellen van de privacy instellingen in de Klasbord app?

En als u belangstelling heeft voor een boodschappentas, laat dit dan weten via een briefje in de daarvoor bestemde doos bij de hoofdingang of mail gerust naar cbsdeparel@vcomog.nl Er is voldoende budget om nog meer gezinnen hierbij te ondersteunen.

Veel leesplezier gewenst!

het team van CBS De Parel

Maandbrief maart 2024
Maandbrief januari 2024

Beste ouders,

Allereerst de beste wensen voor 2024! Laten we er een mooi jaar van gaan maken.

Hierbij de eerste maandbrief van 2024, januari. We zien jullie, kinderen en ouders, graag weer maandag 8 januari op school.

Veel leesplezier!

Team CBS De Parel

Maandbrief januari 2024
Kerstgroet en beste wensen voor 2024 namens het team CBS de Parel

En tot maandag 8 januari 2024, dan gaan we elkaar het beste wensen voor 2024!

maandbrief december

Beste ouders,

Hierbij de maandbrief van december. Morgen gaan we allereerst samen het Sinterklaasfeest vieren en daarna gaan we samen richting de kerstviering.

Veel leesplezier,

Team cbs de Parel

Maandbrief december 2023
opbrengst batterijen battle: 185 kg!

Beste ouders,

Vanmorgen zijn de 3 tonnen met batterijen opgehaald. Uiteindelijk hebben we samen 185 kg batterijen bij elkaar verzameld.

Nu afwachten of we ook nog in de prijzen vallen. In ieder geval hebben we bijgedragen aan het weer een stukje mooier maken van deze wereld. Dit doen we door de lege batterijen in te leveren, zodat ze opnieuw ergens anders voor gebruikt kunnen worden. Bedankt!

Uiteindelijk stopt het niet met deze batterijen battle, u kunt het hele jaar batterijen bij ons op school blijven inleveren.

Team cbs de Parel

Batterijen battle update: ton 2 is bijna vol...per ton is het gewicht 70 kg, dus...op naar de 140!!
Batterijen battle tussenstand: 1 vat is al vol!
Nieuwsbrief Kindcentrum Muntendam November gemeente Midden-Groningen

Beste ouders,

Hierbij de nieuwsbrief van november. Hierin staan weer de laatste nieuwtjes rondom de nieuwbouw van het kindcentrum in Muntendam waar onze school ook deel van uitmaakt.

Een hartelijke groet,

Mariska de Vlugt

KC Muntendam nieuwsbrief november 2023
koffie ochtend woensdag 22 november
koffieochtend CBS 22 november armoede project
Maandbrief november

Beste ouders,

Hierbij de maandbrief van november. Thema van de maandbrief is dankbaarheid. Een thema die terugkomt in Leer - en Veerkracht en ook zal terugkomen tijdens de informatieavond en in de kerstviering. Uiteraard is de kerstviering pas in december, maar binnen school zijn we al druk bezig met alle voorbereidingen voor Sint Maarten, Sinterklaas en Kerst. In de maandbrief staan weer alle activiteiten en informatie voor deze maand. Veel leesplezier!

Een hartelijke groet,

Team CBS De Parel

Buurtgezinnen digitale folder (1)
Maandbrief november 2023
Er zijn geen items beschikbaar.